Російський телеканал не наважився пустити в ефір інтерв’ю з Павлом Клімкіним, – МЗС

В МЗС України заявляють про те, що російський телеканал РБК-ТВ цензурував і в підсумку не випустив в ефір інтерв’ю з його очільником Павлом Клімкіним.

Про це повідомляє Радіо Свобода.

Інтерв’ю було записане 27 жовтня. З міністром закордонних справ України спілкувалася Марія Строєва.

«Через рішення керівництва каналу в ефір вийшов лише один епізод, в якому Міністр відповідає на запитання про газові переговори. Відповіді Міністра на питання про ситуацію на Донбасі та в Криму, перспективи розвитку відносин України з ЄС, НАТО та СНД телеканал РБК не ризикнув показати російській аудиторії», – ідеться у коментарі МЗС до відео.

Зовнішньополітичне відомство розмістило повну версію інтерв’ю на своєму каналі Youtube.

Джерело: http://zik.ua/ua/news/2014/11/01/rosiyskyy_telekanal_ne_navazhyvsya_pustyty_v_efir_intervyu_z_pavlom_klimkinym__mzs_536989

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Website Protected by Spam Master